ich habe getänkt

jag har tänkt på en sak.
om man har turkosa gardiner o dom solbleks.
Blir dom ljusblå då?
well.. imorgon är det fredag o det är så jävla skönt då jag jobbat tre lördagar i rad men på lördag är jag ledig! Det är inte illa kan jag lova. Dock är jag ju gräsänka o har inget planerat på hela helgen så ja.. jag kanske lika gärna kunnat jobba. Eller NEJ! Snickra agilityhinder o åka till mormor står på schemat. Blir säkert bra..
Nu ska jag vara pensionärig o gå o lägga mej utan att skämmas. GÖTT!
o förresten Lova, en del katter måste oxå klippas ibland tyvärr. Tovor, dåligt foder o sånt där. Detta är inte en av mina favoritsysselsättningar. Minst sagt INTE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mörkblå gardiner blir väl ljusblå om de solbleks? Turkosa borde bli ljusare turkosa... Har jag fel?

2010-05-28 @ 08:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback