helg-älg

fattar inte varför det alltid slutar med att jag är fruktansvärt uttråkad om jag råkar ha en lördagseftermiddag som jag inte planerat något på..
tänker innan att det ska bli skönt att bara slappa o sen slutar det med att jag sliter mitt hår av ren tristess.. o inte hjälper vädret till då jag hade kunnat tänka mej att fillifixa en liten agilitybana åt hundarna på tomten.. men nej, inte vill jag eller Malte agilitya i regnet (Nhala vill ju alltid det så hon har ingen talan)..

snodde en gammal bild från systers blogg på mej o Nhala i full action...

nu säger Stefan: "så här tråkigt kan vi ju inte ha när vi äntligen har tid att umgås"
Så det är väl bäst jag går o gör nåt...

hepp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback