saker på v


*värk - hård dag som avslutas med just det
*vin - dricks just nu.. kanske kan det hjälpa mot föregående
*vatten - borde kanske dricka detta då en del av värken kan bero på brist
*virus - sägs gå flera såna nu.. hoppas dom undviker mej
*väska - såg just en skitsnygg på tradera som man kanske skulle bjuda på
*vaken - kommer jag troligen inte vara länge till
*viska - kommer stefan troligen inte göra när han kollar på hockey o jag somnat 

 nej nu får det va nog..
mer vin åt folket!

hepp


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att det händer lite på bloggen. Har fixat "gym" på Friskis nu, men vad tjänar det till? Jag tränar ju ändå aldrig. Vi får höras när jag frisknat till.

2010-02-20 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback