misslyckad afternoon högsta kategori

begav mej mot stan med min hockeynördiga sambo för att träna..
matchen började fyra o min träning fem så jag parkerade mej på fräcka frökens med en latte o min bok innan träningen..
kvart i fem ringde systeryster som oxå skulle träna o frågade om jag va där. Jag sa att jag var påväg, vilket jag var.. Då slänger hon fram att det va ingen idé att jag kom, passet var fullt!! FUCK!
Så hon joinade mej på fräcka o vi satt o glodde en timma innan vi begav oss mott himmelstalund för att hämta upp sambon som när vi kom fram skrev att det va straffar så vi fick vänta.. KUL!

Nu är vi iaf hemma.. helt otränade.. OCH listerna är inte färdiga. VÄRDELÖSA HELG!


såhär såg det iaf ut när mannen höll på med listerna.. snyggast ever!


Fotade busan när vi va ute.. hon ÄLSKAR snö!

nu måste jag umgås med gubbe o syster..

hepp..


Kommentarer
Postat av: Sara

Catharinas pass va!! Det var ju det jag också försökte gå på en gång. Det är grymt poppis och är det i samma klass som förr i världen är det väl värt att vänta en halvtimme på. Ingen träning för mig denna vecka. Nu börjar jag att bli sjuk.

2010-02-07 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback