deppigt deppo värre

skulle inleda detta inlägg med att skriva hur jävla tråkigt jag har o hur depp man blir..
men då kom Hum Halleluljah på spellistan o allt det var som bortblåst..
så nu är jag anfådd eftersom jag dansat som en tok i 3:50min.. det va det helt klart värt!

S har dumpat mej idag för att åka o köpa en bil åt sin bror.. suck.. jag som tänkt vi skulle hunnit med lite här hemma i helgen.. helt onödigt att vara ledig ju..
hm.. jag skulle försöka hitta på nåt att göra men har inte lyckast hitta nån som har tid att roa mej, vilket gjorde att jag slutade här..

förövrigt ÄR varadagsrummet färdigt imorgon kväll.. bara så att ingen missat det o så att ingen, nämner inga namn, kan smita iväg på typ hockey eller så, förän det är klart!

nu ska jag roa mej med teeeeeee!!! =)

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback