sammanfattning

för att sammanfatta.. eh.. helgen.. o lite annat..

* The Animal Five i fredags.. GUUUUUUUUUUUUUUUUULD VÄRT!! Fan fan fan FAN va bra!! Hoppas Martin håller hårt i apan nu!!!
* Släkt som fan i lördags.. lika bra att ta alla på samma dag menar jag.. trevligt att se hur Frida m familj bor..
* Parmiddag hos oss i lördagskväll.. trevligt trevligt Crabb o Kalle =)
* PolishundsSM med mamma i söndags.. riktigt roligt.. måste ju se vad man har sponsrat lixom =)


* Anna Anka.. har inte en jävla aning om vem detta som alla pratar om, är.. har ju fortfarande ingen tv..
* Snart kan jag lägga till virkning som kundkap i mitt cv..
* Åkerö-äpplen.. måste jag säga mer..


Nu ska jag ropa på kattskrället igen o vänta på att S kommer hem från jobbet..

imorgon äre speedwaysemifinal!! TJOOOOOO!!!


hepp..


Kommentarer
Postat av: Lisa

och inte en chans att ni vinner i morgon :P

Postat av: syster

snygg bild

det är jag som ligger ner

2009-09-23 @ 12:16:56
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback