Elit Vargmat

o så vare avklarat.. Vargarna är i SM-final!!
Faaaaaaan va nice!
Tai är en jäääävel på att köra runt runt.. ifall nån missat det..

Annars vill jag göra detta inlägg till ett Annas bilhat-inlägg..
samlar ju på bilnummer som jag tänkt kolla upp o sen lägga ut här för att peka ut värdelösa bilförare..
men idag får det bli ett hatinlägg riktat till dom som kör så in i helvete SAKTA!

Står det 70 på skylten är det väl för fan inte 60 som gäller?!
Jag kan godta om det är kurvigt som fan eller så att man kör lite lugnare.. men annars?!

Folk brukar säga att man är en trafikfara om man kör 10km/h för fort men jag tycker fan man är en större fara om man kör 10km/h för sakta..
Snacka om irritationsmoment för oss andra som tycker om att köra den hastighet som faktiskt gäller!
Skärpning alla jävla såskorvar!!!!!

Jaha.. nu ska jag vandra med min attack-schäfer o min snörvel-mops...

hepp..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Säger grattis, igen. Skrev ju faktiskt grattis redan i blogginlägget innan matchen :P

Hade besök av några av era fans efter matchen, men de ville inte ha vårat speciella Elitmål :P



Förresten, håller med om det där med bilförarna. Man är en trafikfara om man kör för sakta också.

Postat av: ag

Vaaad duuuu svär!!!!

2009-09-24 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback