lök o annat

I huvudet..

jag har funderat..
på lök..
en del..
va äre som gör att man gråter som fan när man skär, hackar, ser en lök?
ögonen svider så man tror dom tagit ut skillsmässa med resten av ansiktet o bara gör allt för att ta sig därifrån..
man kan ju se det så att det är ett bra tillfälle om man är ledsen över nåt annat, fast man inte vill visa det, att bara stortjuta o sen skylla på LÖKEN..
men hur ofta är det man känner så lixom?



i varje fall så fattar jag inte riktigt grejen med dom där starka ångorna..
inget som man rekommenderar för ögonens hälsa..
min slutsats blir alltså att löken kan nån annan ta hand om annars får det bli nåt snällare..
som gurka..
tack..



"Jag hade kokain i kroppen men vet inte hur jag fått i mig det."
Mats Wilander


Kommentarer
Postat av: sg

Wilander hade tagit något annat före?

2009-05-13 @ 08:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback