rollercoasterday

dagens idag..
idag har varit en bergochdalbana..
upponer hela tiden känslomässigt..
nuförtiden har vi iaf ingen saab..
den är paj..
kaput..
kvadd..

o nej, det va inte jag den här gången..
det va den andra Gsonen i det här hushållet..
vi kan visst inte köra bil varken han eller jag..

basket ikväll..
2550 pers som va där...
vi skrek fram en vinst med EN poäng när det va två sek kvar..
fyyyyyyy faaaaaaaaaaan va nice det va..
jag va hes efter det kan jag lova..
IN YOUR FACE SOLNASKRÄLLEN!!!!
mohahaha

igår klippte jag en pudel..
det va faktiskt min allra första helt egna pudel..
det va lika skräckinjagande som det låter..
men hon, Stella, blev så fiiiin.. iaf enligt mej.. o matte va förstås nöjd.. hon sa så iaf..
jag har bilder på mob, men datorn o den verkar inte vilja samarbeta så jag ska försöka igen imorgon..

nu äre sovdax...
men först citat:


"Jag anser att datavirus borde räknas som liv. Jag tycker det säger någonting om den männskliga naturen, att den enda livsform som vi hitintills skapat är rakt igenom destruktiv.
Vi har skapat liv efter vår egen avbild."
Stephen Hawking

Kommentarer
Postat av: å

en pudel? det var inte dåligt det!

2009-03-04 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback