I think you're really mean, you never make me scream


Förrut tänkte jag att det va en massa jag skulle skriva.. o va fan va det då..

igår upptäckte jag att vi har en kökslucka som låter exakt som det där snuskiga "monstret" i the Grudge..
jag höll på att balla ur när jag va i köket o det där ljudet plötsligt hördes..
jag har aldrig varit så snabb ut i vardagsrummet kan jag lova =P

Igår hade jag en hård dag på jobbet.. två klipphundar, en badhund o 11 kloklipp..
plus en jättestor jävla lupuspall med foder.. blööö..
kul som fasen.. men jobbigt =)

jobbar för att få in bilder på den trimmade cairnterriern som jag hade inne häromdagen men min mobil är störd o det verkar inte alls funka.. inget som vill som jag..
störande skit!
blir alltså smått irriterad..
meeen det finns redig medicininin =)

mina killar *nick*

en annan sak är annars

Malte mops with the big bone

annars äre Lily Allen som går varm här..
om ni inte hört Not Fair så lyssna på den *menar*
lite oväntat för att va mej kanske.. men what ever.. äre bra så äre =)

slabslabblogg idag..
Im so boring!!!!
ska jobba imorgon så nu ska jag sova..'



"Förr var Per Morberg en kvinnokarl. Nu bor han utanför Trosa."
Måns Nilsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback