bra inledning på snygg inredning

har börjat inreda deguburen idag..
på lördag kommer dom hem =D

det blir jättefint, tycker då jag..
sen får vi se va killarna tycker.

Tyvärr har jag beställt en massa grejer till dom som inte kommit.
Tydligen har fraktbolaget slarvat bort två tredjedelar av allt som skulle till oss, så vi fick bara en låda =/
men men det kommer väl..

kommer bild på bur o sånt sen näre är klart o fillifixat..

imorgon äre sista seriematchen by the way..
ska bli kul som fasen faktiskt..
får se om jag får med mej Vicky oxå.. alltid trevligt I mean..'

fick tillbaka en bortsprungen tröja idag..
det va ett kärt återseende..
bara så ni vet..
den får nog följa med på basket imorgon =P
thank you syster yster...



här är min älskade saab efter att Stefan kört förresten..


men här är ju Stefans älskade saab efter att jag körde..
I guess we are even =P

imorgon fredag alltså.. sååå nice värre..
nu sova.. sen citat..
nääääj tvärtom blire ju..


"Jag tror på jämlikhet för alla, utom reportrar och fotografer."

Mahatma Gandhi

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Fina bilar ni har.

Postat av: ;)

Har ni båda fått körkortet i julklapp... eller på posten kanske?

2009-03-06 @ 14:45:34
Postat av: Stefan

ja man kan tro´t...

2009-03-06 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback