wishes..

tillägg till önskelistan..

*Cykel, gärna begagnad men vettig. Rost är inga problem då jag sjäääälvklart målar den själv.
*Upplevelse, det är ju grejen att ge bort nu. Ska ju självklart va nåt som jag kan tänkas gilla. Dvs inte sånt som rulla gräs o skyffla jord! En liten resa kanske.. hm..
*En dator..why not..
*Snygga inramade foton, på mi familia kanske.. hundar o sånt.. gärna svartvit..


*
OJOJOJ!!!


alltså..
större hus, mera plats..
inredningsgrejer är ju hylleriös!!!

jobb jobb

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inte vara lite mer specifik vad det gäller inredningsgrejer?? Tänk på att jag knappt har träffat dig på över 2 år ;-)

Och inte så, men övriga grejer på din önskelista ser jag nästan om helt omöjliga...sett till min ekonomi då...vi donkenmedarbetare har inte världens bästa lön ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback