dumdidum

det är ju helt stört hur man sitter o suckar över nuet o önskar det skulle hända nåt spännande eller iaf nåt annat. Kan det inte bli helg snart?! Kan det inte bli nästa helg snart?! Kan det inte bli semester snart?! Kan det inte åtminstone komma en kund snart?!

(häremellan kom det massa kunder och varor och sånt så jag försvann i ca 40 min)

för er som undrar går renoveringen vidare.. men kameran har dock glömts hemma dom senaste gångerna..
ska försöka komma ihåg att fota lite när jag åker.. ikväll kanske..

det va det där med önskelistan som är helt värdelös i år.. vet fan inte va jag ska önska mej.. är det så att jag närmar mej nåt stadie i livet där jag har allt jag behöver?! Neeeeeeeej.. det finns ju massa saker jag skulle vilja ha, men det är nog lättare om jag kanske köper dom själv I guess..
I varje fall så ska jag försöka komma på lite saker tills ikväll o göra en uppdatering då..

nu ska jag släpa in lite james och lite royal..
så äre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback