sucky måndag

stenosucky måndag.. mohahah..
Torkel is the..

fan va tråkigt jag har..
har glott framför tvn sen jag kom hem typ..
S har suttit o stirrat på datorn..
nu har vi bytt positioner..
its all about sport för honom..
boring!!!

Falloutboyar..
på ett sätt en lycklig tid..

planerar lite party..
liiiiite party iaf..

info kommer om det..

på lördag blire sekretariatsittande..
I love basket.. faktiskt..

imorgon blire jobba..
yes box..

är på shoppinghumör..
skulle vilja köpa lite inredningsgrejer..
fast var skulle jag ställa dom lixom.. hm..

Nhala tycker jag är trist..
poor dog..

ska nog smsa lite..
*dumdidum*

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Oral B: POWER to the people!

Postat av: Jennie

Du är utmanad!

2009-01-23 @ 04:57:26
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback