back from the dead

har legat totalt däckad sen i fredagskväll..
supersjuk..

är fortfarande sjuk, men se, kan ju sitta här en liten stund.
det går åt rätt håll..
ska bara försöka att inte hosta upp mina lungor..
idag har jag druckit en kopp te, frsta gången sen i fredags morse o ni som känner mej vet att det säger en del..

nu ska jag lägga mej i sängen igen..
eller kanske soffan..

förresten.. dom har visat 13 avsnitt av nya serien Chuck i helgen på 6an.
av det som jag sett när jag inte sovit måste jag säga att det är en sjukt bra serie..
så ni som missat.. kolla kolla =)

nu vila..

Kommentarer
Postat av: lillasyster

chuck.......

Postat av: lillasyster

chuck.......

2009-01-26 @ 12:48:44
URL: http://stjoppe.blogg.se/
Postat av: Sara

Inspelningsbar DVD. Fick med en hel del avsnitt. Bra, bra....

2009-01-27 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback