svett, gräs o släpkärror

alltså..
Öryd är en håla va..
här verkar det pimp att köra runt med en släpkärra..
idag har det passerat hur många som helst med just såna..
hm..
tur att vi har en ifall jag skulle vilja va cool o ta en runda =P

förövrigt har vi sjukt stor tomt..
jag har varit ute o klippt den såkallade "åkern"
o jag envisades med att ta den vanliga klipparen eftersom åkgräsklipparen suger!!

här är den.. 
får nog ge med mej o köpa en ny..

innan jag började klippa fick jag räfsa ihop gräset från förra klippningen..
Malte valde att vila i en av högarna..


nu har jag alltså hittat en kamera så idag tänkte jag få upp lite bilder härifrån så alla ni som inte har en aning om var vi bor o så kan få se..

nu ska jag försöka hitta nåt att äta..

hepp

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, skaplig hög! :D det är så det går till i östra ryd ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback