tips från coachen

*väljer du att dansa riverdance halva natten, STRETCHA efter!!!
träningsvärken är total!!

*ägna dej inte åt att säga saker, när du druckit, som du kan ha svårt att hålla sen.. då är det bättre att du ägnar dej åt riverdance istället..

*när någon tar fram en kamera är det bästa du kan göra att dyka ner bakom ett bord eller gömma dej bakom ett träd.. INTE dansa riverdance!


det får va dagens tips från coachen och en sammanfattning av helgen..
nu ska jag gå ut, med min träningsvärk, i solen!
o vänta på én bebis som ska titta ut idag.. kom igen Karina, ta i då! =P


Bizkitbebis!



"Jag köpte en dyr livförsäkring eftersom jag vill vara rik när jag dör."
Yogi Berra

Kommentarer
Postat av: Vicky

Haha...=D Jag är en mångsidig person vet du... Trots att jag samtidigt älskar högklackat, vill jag f*n ha ett pa riktigt schysta converse oxå... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback