Im good to go..

förhandlat fram en bra hyra med fader..
eller alltså..
han kom med ett förslag o det va inget att förhandla om..
great!
det är syrran som är dyr I guess..
snabbmakaroner o bacon all day long =P

imorgon blire mer hundnissar o sånt där..
butiken först sen det andra..
sen kanske lite party på kvällen o en natt i husvagn..
det är nog min första sådan nånsin..
spännande..
Amanda har gjort klart för mej att jag ska sova på henne..
dvs över..

nu ska jag packa det sista o sen kanske skicka några sms o sen kanske sova..

imorgon ska jag inte glömma min mobil hemma..
en dag till o jag är död på riktigt =P


Bizkit är söööööööt
Venton oxå.. fast inte lika...



"Det finns åtminstone en dåre i varje äktenskap."
Henry Fielding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback