totalt fucked up är mitt andranamn idag

tröööt trött trött trött trött trött tröööööööööööött!!!

fan va damp mitt tangentbord är.. eller snarare fan va sktökigt mitt skrivbord är eftersom jag inte ens kan hitta felet till varför mitt tangentbord är så dampigt...

nu.. Final Case på spellistan.. I say very good =)

plugg plugg plugg helakvällen.. vilket inte har gett nåt då jag är sjukt trött efter två veckor med mycke jobb o en helg med minsta marginals vila.. men men.. sånt man får ta I guess..
tomorrow we'll see om jag kan någe..

soon to be London.. lololololooooondon I loooooove youu...
*dumdidum*

o en sak till.. Karina.. om jag inte kan sova inatt så ringer jag *nickar* =)

and yes I totaly forgott.. idag va det inte pps hund o katt utan pps flum o skratt.. P o jag har inte fått nåt vettigt gjort bara blajat.. så kan det va ibland =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback