ser ut som sjutton o kör som en biltjuv

jo jag veeet.. bloggen blev snygg *nöjd*
men jag är inte klar än..
I say you'll see =D

alldeles förvirrande dag..
jag ser ut som sjutton.. o då menar jag sjutton år..
men den har vi väla hört förrut... tolv.. jag har alltså åldrats med fem år sen i våras =)

idag har jag tränat igen.. gym Lupus..
jag anar att det blir ett pass imorgon oxå fast Royal =P

näääj.. klippkatt imorgon..
katter är vassa o elaka.. I don't like them.. folk borde klippa sina egna katter..
huuuu... klooor o tänder.. huuu.. mardrömmar.. huu..

sen måste jag bara påpeka att om man ska uttala k:n på kexsättet.. alltså fel sätt så blir kokain o kokta kålrötter helt enorm roligt!!!!!

das war alles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback