massa hetta utan eldning, Ava, Fob, Malte eller te?

idag har jag inget alls att komma med.. förutom det där med att mit huvud har gjort slut då..
pissig dag på jobbet.. mest pga dumpningen..

utbildning efter det.. nu sitter jag här o tränar på protokollskrivning.. hur ska detta gå.. bara en vecka kvar till provet.. huu.. huuuuuu..

snart äre iaf lördag.. o då ska vi ha kul tjejer =D

Malte sover på min arm så jag har problem med att skriva.. mopsskrälle I say.. men men.. I love you anyway!!
Skulle vilja ha med han på utställningen på lördag men eftersom jag jobbar på den kan det bli svårt.. vem ska gå med han lixom.. nån frivillig?

ska fundera på sova nu I think.. fick inte fart på elden idag så jag får väla frysa inatt.. men men.. en mops har jag ju så jag överlever väla..

imorgon kommer chefen tillbaka.. då blire jobba av.. eller kanske fika.. snart fredag..

eftersom jag har neverstorekillarna liggandes på skrivbordet ska jag sluta skriva nu..

tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback