lika bitter som om jag hade varit ägare av en poloklänning

katten bet mej inte.. inte en enda gång faktiskt.. Im happy.. den va tom snäll.. Im surprised..

idag har jag inte mycke o säga..
jag är bitter..

fredag äre.. fast egentligen äre ju inte det.. eller alltså.. tänk om det va det..
jag är bitter...

imorgon ska jag börja tidigare..
jag är bitter..

på söndag ska jag börja 8
jag är fruktansvärt jävla skitbitter






And do you ever lay awake at night?
And do you ever tell yourself don't try?
Don't try to let yourself down
Don't try to let yourself down
And do you ever see yourself in love?

So hear this please
And watch as your heart speeds up endlessly
And look for the stars when the sun goes down
Each breath that you take has a thunderous sound
Everything, everything's magic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback