gräsätande monster o blonda paketöppnare

så va den andra av tre lediga dagar den här månaden slut..
14e idag o jag har EN ledig dag till på resten av månaden.. huu..
det är bara att bita ihop I say..

idag har det varit en vanlig dag you can say..
me Lisa o Stefan va hos Macke o firade honom..
han älskar att öppna paket.. o det fick han ju.. för tredje dagen i rad =)

sen har jag klippat gräset..
sen har jag lagat massa matlådor..
sen har jag gjort äppelpaj..
sen har jag städat hallen..
hm..

sen va söndagen slut..
imorgon äre måndag o då äre joooobb..
men först.. PIXIEDUST och SONIC SEA =D

kommer ha allmänt tråkigt imorgon så den som vill roa mej kan alltid komma förbi..
annars nås jag på telefonen *menar*

gutennacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback