flumhörnan på pps använder tian vid öronklump

jobba jobba..
P va sen pga av döktörn..
Orres matte va inne o köpte en bur till valpen.. well done..

klipphund idag..
cavalieren Arnold med mafföronen som lukta skit!!
även om han inte va så lik sin ras när han gick så blev han snygg..

mitt i torkningen kom Lupus-Mattias o försökte döda mej med sin kamera!
snyggast ever är man jue!!!!
Mattias hade ju som uppdrag, förutom att fota mej, att skriva lite om pps i stort..
Perrnilla o jag hade allvarliga problem med att se normala ut..
bild kommer komma i Lupusnytt sen.. får se om pps får skämmas eller inte =P

åkte hem tidigarre för o möta tv-killen Magnus som skulle fixa våra bängokanaler..
nu kan jag SE både 5an o trean.. o alla dom andra kanalerna oxå!!!!! wooohoooo!!!

sen gav jag mej ut på en cykelturmed treon vildbestar.. det va kul men lite rörigt..
Malte sprang som en tok o va lite lagom trött när vi va hemma =P

nu äre sleeeping time.. ska först läsa sista sista kapitlet i sista sista harry potter-boken.. sad but interesting..

över o väry mach ut...

Kommentarer
Postat av: ag

TV minsann...

2008-09-05 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback