everything sucks o viftar hotfullt mot världen med sina röda skosnören

fan va trött jag blir på folk o folk o det mesta..
men det är ju inget ovanligt när det gäller mej..
börjar fundera på om det verkligen är meningen att jag ska sitta här.. i den här situationen som jag gör nu..
vem vet vem vet?!

annars är jag lite nervig inför lördagen.. det måste ju bli av.. please?!
annars blire vi som rockar Vicki =)
Jennie.. vi kanske kan joina er en stund på palace?
nåt måste ju hända I mean!!

onsdag innan lön.. upptäckte att det inte spelade mej så stor roll om det kom lön imorgon.. mycke pengar fanns det.. men imorgon blire väl fart på't på jobbet I guess..

idag kommade jag på en annan sak.. om man har röda skosnören till svarta skor o springer riktigt snabbt borde det se snyggt ut.. o helst om nån kan fota då så att man ser det... fast om man har vita skonsören så blire ju inte alls samma sak.. men om man har adidasskor, som har ränder o springer fort som fn.. hur blir det då? det måste ju va snyggt från sidan men skitsamma framifrån.. inge vidare kanske.. hm.. detta tåls att tänkas mera på..

dippduppido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback