körkort i flingpaketet eller gröna underkläder utan resår..

idag.. är det tisdag..

idag..
skratta jag åt PO Gelland...
han hade lyckats krocka familjens bilar.. med varandra!!!
MOHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

huu så roligt.. *pust*

idag..
har jag badat en massa kryp som vanligt..
Brixa - schäfer
Spike - goldenvalp

idag..
är jag trött o har ont i örat..
inga björnar som bor där kan jag lova..

idag..
åt jag ingen lunch..
o nästan ingen kvällsmat..
va fan har hänt?

idag..
har jag träffat både mamma, pappa o syster..
värst värst..

idag..
äre bara några dagar kvar till london..
jag ska fan shoppa ihjäl mej..
jag döööööör.. bara jag tänker påt..
NUUUU nuuuu NUUU!!!
*puuuust*
jag blir alldeles till mej... huu huuuuuj..
*studs studs*

imorgon..
bio =D

nu..
promenixerande.. i kylan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback