gammal gös simmar sällan ensam.. en längre stund..

dippidippdipp.. duppiduppdupp..

idag har jag slavat på jobbet..
badat två av chefens hundar..
ojoj.. schäfrar är ett särskillt släkte =P

i helgen har jag ju iaf discovrat att om det är nåt PPs har gett mej så är det armmuskler.. ojoj I say..
behöver inte träna på gym är en sak som är säker...

kom på att det måste växlas pengar inför helgen..
myyyyycke pengar..
myyyyyyyyyyyyyyycke..

annars har jag träningsvärk från igår då jag tränade.. mucho.. imrogn blire ett pass igen I guess..

Jonte är skoltrött.. jag säger no way!
ni verkar ju ha värsta nice utbildningen..
cmon Jonte! You can do it!!!

fan va trött jag är.. fattar det inte men jag får väla bara göra som kroppen säga o sova..
har sablarns ont i örat..
kan det va att en spindel bor där..
nääääj sånt kunde ju inte hända..
fast om man har typ en tumör i huvudet i närheten av örat o man stoppar in nåt tumörätande djur där.. borde inte det kunna bota en då? Fast vilket djur äter tumörer? Borde ju kunna va nåt rovdjur.. björn? O vem vill ha en björn i örat? Fast vem vill ha en tumör i hivudet?! *hmmm*

You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
This is the end of EVERYTHING
You are the end of EVERYTHING

*får sms med slipknot*


tror det är dax nu.. for bed...

Kommentarer
Postat av: LL

ja jag tycker att de va bullshit, så sjukt. en man som kommit på det. typiskt killar....

Postat av: Syster

Jag fattar slipknot-smsen! härligt sätt att få sms på!

2008-10-08 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback