malda skumbananer mixade med oboy

inflyttningsfest hos Niklas o Emma igår..
nice värre..
fick med oss Evelina o Kalle, en trevlig överraskning minst sagt =D

annars hare varit jobb hela veckan.. två dagar på trimmet i linköping..
vi får väl se om jag blir klar med kursen snart =)
fredagen va trimdag på PP's

dvärgschnauzern Gloria, enligt mattes önskemål
  
före                            efter
suddiga bilder I know.. men det blidde inte bättre..

bichon havanaisen Ulven
  
före                                       efter

Ulven va tovigare än tovigast. Matte ville att jag skulle spara lite längd på kroppen, vilket inte alls gick. Sen ville matte att benen skulle sparas.. men dom gick knappt klippa alls, så jag ringde matte en extra gång o frågade om jag ändå inte skulle klippa ner dom så hon kunde börja från början sen, men näj, hon ille hellre försöka reda ut tovrna hemma !! O så fick jag inte klippa mer på svansen o huvudet.. Jag va i9nte nöjd men matte tyckte han va så fin o gick hem med kammar o kardor o tovutredande sprayer för o försöka borsta ut benen.. good luck...

va har hänt annars..
vi va på shoppingtur i linköping.. handla massa stearinljus.. vi handla ljus med en total brinntid på 1605 timmar. Dvs 66,9 dygn.. eller 96300 sekunder.. det är inte illa =P

sen vare en uuuuuuuunderbar basketmatch i fredags.. självklart vann delfinerna utan problem. Dom spelade mot Gothia, dvs Ian Johnsons lag.. o det enda jag har att säga om att han/dom fick råstryk är MOHAHAHAHAHA!!!

nu.. mat kanske..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur smakade vinet? Blev det bra? =) Du är väl inte så svår på fest, eller hur? Har en kompis i Uppsala som är rolig o festa med, skulle du vilja åka på en liten tripp? =) Vi har pratat om att jag skulle komma upp o partaja framöver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback