9-1= 8!!

torsdag snart lördag som Lisa skulle sagt..
inledde dagen med att cykla.. något som är svårare än det låter då min cykel har sett bättre dagar o mest bråkar.. Så födelsedagspresenttiips, en cykel.. gärna en gammal begagnad damcykel som jag kan måla om =D

jobba jobba..
jag beställde en dubbelbur till bilen.. äntligen äntligen.. tog en mindre variant, som vi redan hade i butiken o provade storleken genom att stoppa in Etra =P



Efter jobbet åkte jag till mamma o hoppade studsmatta.. me löv studs studs!!!



Imorgon äre fredag.. fredag på riktigt för en gång skull.. Har idag även varit duktig o osat till Beccas bröllop.. good good..

Stefan meddelar att hotellet i Ryssland är som det i Skins.. alla som sett Skins vet =P

imorgon.. fredag...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Finns det inte en sån cykel nere i kalmar??
Eller iaf fanns för ett år sedan :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback