3

2 av 6 dagar denna vecka avklarade..
skumt att jag tänker så egentligen när jag gillar att jobba.. hm.. det är väl normalt I guess =P

nåt annat jag gillar är imorgon.. varför I wont tell.. på söndag kan jag avslöja det här på bloggen *späääääning*

mycke o göra idag oxå.. kom hem senare oxå för jag va tvungen att göra lite mysko ärenden efter jobbet, så nu har jag precis satt mej här efter att ha lagat rabarberkräm *hustantig* Det är ju gööööött =D

eftersom chefen är hemma med lunginflammation äre lite tomt på jobbet..
Lattja
inte ens Lattja är ju där ju =/

nu ska jag faktiskt svansa i säng.. va uppe o motionerade mej imorse o ska upp imorgon to så det är bara traska i säng.. men först måste jag ropa in..
Bizkit
GosBizkit =)

aufwiedersen!!!! =)

dvs gonatt =P

Kommentarer
Postat av: ag

haha... -"hustantig"!!

2008-05-28 @ 07:19:52
Postat av: Karina

va söt han är bizzie!!

2008-05-28 @ 10:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback