0

0!!
0!!!
detta vill alltså säga att nu är det mindre än en dag kvar.. när jag vaknar imorgon är det bara några timmar kvar.. hoooa hooooa!!!!!!

ska försöka få till ett bra nollinlägg.. låg som fan o trött o trött o låg.. vi får se vad det bliiiir..

fredag på jobbet..
inleddes med

Ronja
hon är "syster" till Birk som va igår.. trots att Birk är golden va han lättare än Donna.. så kan det vaaaa..

efter Ronja va det lugnt som bara den på jobbet så jag bestämde mej för att bada
   
Nhala, skönheten hon själv!!

hon va duktigast av alla badade hundar än så länge =)
fin blev hon oxå


sen kom sjuklingchefen förbi, fast vi inte ville.. tur att det inte smittar iaf..
sen gick dagen sakta mot sitt slut.. jag jobbade på att fixa med jobbets sida..
kolla kolla PP's

sen fick jag åka hemåt o göra inget..
nu måste jag äta för jkag vet inte va jag skriver känner jag..
imorgon äre lördag iaf o om du inte har nåt o göra så är jag på PP's till två o kaffet är redo hela tiden =)

jooo.. akta er för att trumma av fingrarna när ni trummar till en bra låt mot skrivbordet.. aaaakta!!!

Kommentarer
Postat av: syster

Trumma av fingrar? ..det låter serious, hmm?

2008-06-01 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback