efter lösenkrångel..

..kommer nytt inlägg..
Jag har alltså haft problem med mitt lösen o massa skumt men nu verkar det funka iaf.
Har idag jobbat till två o är ledig till imorgon.. alltså inte alls.. eller hm..
Malte va med mej på jobbet o tyckte paradiset gav bra utdelning när han va själv =P
imorgon befinner jag mej på brukshundklubben hela dagen för PP:s räkning =)
Hoppas på mycke kunder I say..

Igår va vi hos mammut o papput.
vi fick höra Final Case spela.. det va trevligt.. jag litar på deras skills till mitt party =D
vi träffa inte pappa, men Lillian va iaf där o prata med oss..

imorgon kommer jag kladda några rader om Bizkit..
så ni vet alltså...

Kommentarer
Postat av: lillasyster

..tur för dig då!

...att du litar på oss

2008-03-23 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback