wishinglist tillägg nr 2

*en särskild bok. Människohamn av John Ajvide Lindqvist
*allt med Fall Out Boy som finns.. fast här ska man akta sej lite då jag har myyycke grejer
*snygga inredningsgrejer.. här kan det ju va bra om man känner mej något så att det inte blir helt fel..
*Terry Pratchettböcker. Dom nyaste då för dom andra har jag.. sen hänvisar jag till böcker här nere *pekar*


tidigare:
(*termos.. en bra o rätt så stor som kan följa med oss på blivande Niva-turer
*böcker.. hur kunde jag glömma det förra gången lixom
*pengar till en ny soffa.. vår är ganska trasig har jag upptäckt
* en cykel.. en gammal variant helst.. gör inget om den är rostig så jag kan måla den =)
* en studsmatta.. en stooooor
* converseskor.. I like most of them..
* en londonresa.. dags att få en sån igen =P
* lila saker med stjärnor.. whats not to love lixom..
* te o sånt där.. går alltid hem..)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja Anna, jag VILL komma.

Kollade till och med tåg och buss nu. Men, helt ärligt, drygt 6 timmar på buss (tur och retur) på ett och ett halv dygn lockar inte när jag vet att jag ska jobba på måndag. Och tåg har jag inte riktigt råd med. Ska säga det att hade jag inte gått med på att jobba på måndag så hade jag kommit direkt, för de hade verkligen varit skitskoj att komma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback