ensamveckan klar..

idag va sista dagen på min ensamvecka på jobbet..
enligt mej har det gott grymt bra..
vi får se vad chefen tycker på måndag =P

nu äre ledig eftermiddag o sen en dag ledigt imorgon..
idag ska Stefan o jag käka go middag o dricka vin =)
I say nice..

annars måste jag bara påpeka att jag är så in i h*lvete trött på att lyssna på rix fm..
sämre radiokanal är svårt att hitta.. (jag vet att lugna favoriter är sämre men den låtsas jag att jag aldrig hört talas om!)
jag säger tack till pappa som räddat mej genom att ge mej en ny mp3-spelare i julklapp så jag kan lyssna på lite vettig musik.. dvs FALL OUT BOY!!!!

klart slut..

Kommentarer
Postat av: ag

Finns ju iof fler kanaler än rix och lf. :)

2008-01-20 @ 11:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback