like old times..

igår va det en riktigt nice dag.. o det va länge sen jag hade en hel sån..

Stefan o jag slappa på förmiddagen o gick o köpte nybakade frallor till frukost =)
sen åkte han till skövde o jag begav mej till stationen.

Där anlände Marcus med tåget kl 13.33
tre år sen äre vi sågs.. tre år!!! Vi får väl försöka skärpa till oss så det inte blir så igen.
Vi begav oss upp till stan i rätt så rask takt då vi skulle hinna till systemet innan det stängde kl 14.00

13.55 klev vi in på ett överfullt systembolag.. vi shoppade loss o sen begav vi oss till kupolen för att fika.
Fikan kostade skjortan men det var det absolut värt!
Snackade skit i en timma o sen dök Crabban upp =)
Felt like old times..
Vi satt en timma till sen va vi alla tvungna att dra vidare tyvärr..
Marcus o jag sa att fan om vi inte ses snart igen o sen sa vi heeeej då =/

Jag shoppade grejer på ica inför kvällen med Crabbfish.

Vid åttatiden anlände hon till min etta på lötgatan.
Vi hällde direkt upp vin o satte oss att snacka skit.. massa skit =)
efter ett tag  bakade vi den efterlängtade kladdkakan..
vi snackade, käkade o hade det gött i största allmänhet.

efter några timmar va kvällen över o jag blev ensam igen.
Då la jag mej i sängen med en bok o mös med Malte innan jag somnade..

Man kan behöva såna dar ibland..

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysdag =)

2007-10-07 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback