snark

vilken dag..
jag gick upp halv sju för att ta mej till jobbet till åtta för att jobba fyra timmar till lunch för att sedan gå hem äta o sen gå o skriva prov o sen gå hem o packa packa packa.
jag gick till jobbet jobbade till straxt efter tolv, stressade hem, kastade i mej lite mat samtidigt som jag kastade iväg hundarna till Ds. Sen sprang jag till Komvux o skrev så gott jag kunde på provet, sen sprang jag tillbaka till jobbet o jobbade jobbade till halv sju sen gick jag hem o åååt sen packade jag o försökte hinna ta igen allt jag missat på dagen o sen satte jag mej vid datorn ogjorde jobbet som jag tog med mej hem eftersom  datorerna va cepe där.. nu är jag äntligen klar så nu ska jag gå ut med hundarna o sen kanske sova.. ska ju ändå upp o jobba imorgon.. inte till halv sju iaf..

gonatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du, kom på en sak. Ville inte du ha en smålännig att ut å gå med?? Jag har ett förslag nämligen =D En kompis till mig flyttade uppåt dina hemtrakter i vintras (till Finspång av alla ställen =P). Och en sak till, nån Nybroresa hinns inte med, tyvärr och sen hade du inte fått nån flytthjälp heller...en gång räcker när det gäller den lgh =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback