hm..

känns lite skumt att jag är ledig varje dag nu o ändå gör jag absolut inget kul.. eller alltså.. inget sånt som o åka o bada med kompisarna eller så.. men jag har ju min packning så det är ju bara do it!
Tack
Karina för att du lysser upp min vardag lite iaf =) Det är ju trevligare att packa när du hjälper mej o det är ju tur att jag slipper gå alla promenader själv.. får se hur det ska gå sen när jag flyttat.. det blir många ensamma kilometrar utan nån småländska =( Jag får lägga ut kontaktannons. "Smålänning sökes för hundpromenad. Du ska gilla att prata!" =P

Nu måste jag plugga inför det überroliga provet jag ska ha imorgon efter jag har jobbat..
tjo..

ho..

Kommentarer
Postat av: Karina

Du är för söt du!!

Postat av: Maria

jag kan kanske gå ett paaaaar kilometer med dig, om det kan vara till någon hjälp =)

2007-08-23 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback