till parken dit man kan bära 500kg nuttra utan problem, Lisa!

tiiiisdag...
först kom Flippa.. eller va det Filippa.. eller..
ALLTSÅ!! Jag har fan haft svårt för det där namnet sen jag träffa hunden första gången.. hon ser ut som om hon ska heta Emma o hennes namn stör mej!!!
va bara det..

jo.. så jag badade Emma.. o hon va luuuurvigast av alla luuuuurviga lurvar..

hm.. sen kom Crabb.. det va veeeery long time ago.. bjudades på maaaacka.. snacka massa skit..

sen kom en pall nuttra nuggets.. blööö... blööö...

sen kom mamma =) 20kg hundmat I say..

sen blev det stängningsdax o jag råkade sätta igång larmet.. men jag fixade det igen.. hm.. superTyrone!!!

nu äre kväll o jag har försökt spela gitarr men jag kan fan inte komma på hur jag ska få till det.. ska försöka tvinga Jonte att lära mej imorgon så får han försöka tvinga Lisa att verkligen göra det eftersom hon slutar tidigt.. hm..

nu ska jag dricka te o sen kanske kanske sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback