1

torsdag..
jag trodde denna dag skulle bli blä då jag hade två goldens på bad o skulle komma hem sent, men jag ska erkänna att det här har varit en mycke bra dag..

började dock dagen med att springa.. som sej bör =P

väl på jobbet..
först kom

Birk
för att vara golden, mycket lättarbetad trots att han var nervös för allt som lät högre än vanlig samtalston..

sen kom

Donna
hon hade roat sej med att rulla sej i en dynghög och var, istället för den gula goldenfärgen, grå när hon kom in.. o inte lukta hon gått kan jag lova.. om man tittar noga kan man se att vattnet runt henne i karet har en brun ton =/
men hon var snäll o lätt att jobba med fast att jag fick schamponera henne tre gånger!

sen kom, inte för bad, men iallafall
   
Zoda
det va inte lätt för lilla Zoda att sitta still när jag ville fota henne.. men det är sällan lätt för en liten råtta att vara stilla.. söt som fasen va hon iaf o jag hoppas matte tar med henne oftare =D

emellan de två goldenarna hade jag lite tid till övers o eftersom hundarna va med i butiken idag passade jag på att bada
       
Thea, söt som få =)

Thea var duktig i badet, förutom att hon skakade sej en gång så att såren hon har på ena örat, efter att ha bråkat med Nhala, gick upp o började småblöda, vilket då ledde till att varje gång hon skakade sej fick hon blod på kinden och på huvudet

snyggigt..

detta ledde till detta

hehe =P

efter allt badande o grejande var det dax för lite klickerkurs med Meri =)

       
Meri förklarar        Petra o Jina tränar

jag va med o lyssnade en stund.. Meri är riktigt duktig på det där.. men jag kände att jag ville använda klickandet till att träna annat så jag smög mej hemåt.. ska ringa Meri nästa vecka o höra hur hon skulle träna det jag vill =)

väl hemma tog jag enskilda promenader med hundarna o pratade i telefonen med Stefan =D

nu sitter jag här o nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon o kämpa mej igenom fredagen så det blir lördag nångång.. goooooooodnight everone...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Gonatt underbara du!! Snart lördag... *kyss*

2008-05-29 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback