dödsläge

Lisa o jag hittade en text på en hemsida.. no comments..

" SLÄKTBIOGRAFIER"

Jag föddes 30/12 1947 år..(.mor.."Hörby Lasarett"..Hörby)....Anita   (Björk)

Far...(."Makaki"..Skanska.. asfaltläggare...c.a 20 år..och "Arbets-chef"..vägverket vägen... Skåne..Småland..Östergötland..."Norrköping" Far är "Husvagn"...(tält)

(sorgen 72 år..."FAR")

och Mor...."Hörbygatan 29"....Höör....stora bror..."född 1 år..2 månader"...

(tält....norrköping...mor.....jag är 8 år...bror...9 år...c.a 2 1/5 månader...skolan)

jag är c.a 10 år....lilla syster...född....26/3 1957 år..... 3 st barn... bror..jag..syster..

(Mor är cykel....barnstol för cykel...(stake) (knäpp)...2 st...) bada...Ringsjön..c.a 5-6 km..

Jag är 2 rum lägetheter ...0-16 år...Eslöv...

Mor är cykel...2 st barn...Mor..."Potatis"...bonden...och "Sockerbeter"...


Kommentarer
Postat av: Karina

WHAT?????????

2011-05-01 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback