tystnad och åter tystnad..

mörker o åter mörker..
konstigt att proppen till sovrummet är samma som till den delen av köket där bordet står..
men i vilket fall som helst är det mörkt när jag försöker skriva..
bara batteriet på datorn klarar sej utan ström..

inatt sov vi första natten i vårt sovrum..
det va nice som fan..
det blev sååå bra..
bilder kommer nångång..

degugrabbarna har hittat en ny del av buren att tugga på..
en dag kommer dom fan ha tuggat sej ut..

det ljusa är målat o jag vet att det ser vitt ut, men det äääär det fakitiskt inte!
br />
jag är snygg när jag målar den snyggaste färgen =)

Mullbert o jag... söööööt kille!!

Nu skriker El-Stefan att jag ska skruva i proppen o komma o se på lyset i sovrummet o badrummet!
Rikrigt lyse i badrummet!!! LYYYYX! Det har vi inte haft på över en månad..
Ser redan fram emot att duscha o ljus imorgon =P

hepp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback