tygstycken o sånt där

okej nu ska vi se om jag kan få fram nån bild på det lilla tygstycket..

typ såhär..
jag ber om ursäkt för den dåliga fotografen som missade att det va en stol mitt i bild.. han får gå en kurs =P

den är rätt stor för hela jag får plats i den.. Gillar hur snyggt det ser ut med kakelugnen bakom =P

well..
annars vill jag bara visa mina snygga hundar inför promenad.. både med varsin klövjeväska =) Malte är särskilt stolt över sin hudvalk på ryggen..

så va det med det..
hepp

Kommentarer
Postat av: Karina

Så himla fint, både överkastet/pläden och hundarna ser kanonfina ut=)



Snart ska du komma!! Jag längtar som en tok=D

Postat av: Jennie

tygstycket? vad är tanken att det ska användas som? Du kanske har skrivit det, men jag kanske läser för dåligt? =P

2009-10-11 @ 08:29:47
URL: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback