dagen innan fredag är lika lång som måndag

fattar inte att det är torsdag.. tror hela tiden att det är fredag =(
men men.. efter tordag är det ju fredag.. eller hur?
sen kommer lördag.. o sen är det söndag.. eh.. ja ni vet..

inte mycke som hänt på jobbet i jobbtermer.. rikigt segt.. en minusdag kan man säga..

nåt inte jobbrelaterat som va kul var att Jennie o Joar kom o hälsa på =)
nice o få snacka lite skit ett tag.. va ju ett tag sen vi träffades nu I say..

idag är jag skapligt trött.. så gåre när man sitter uppe to long o sen envisas med att gå upp extra tidigt för o hinna med en extra lång promenad med hundarna innan frukosten för o få ut extra mycke av gåingen.. sån är jag alltså..
sova kan jag ju göra när jag blir pensionär..

eller nu..

imorgon äre dax för herrarna o visa va dom går för mot sundsvall igen.. niiiiiiice =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback