sendrag o växtvärk i huvudet.. hur ska detta sluta?!

onsdag.. det är ooooonsdag...

seg dag på jobbet.. vet inte riktigt va vi hade för oss idag heller..  men när jag tillslut hade en uppgift att göra kom det massa folk.. bra men typsikt..
imorgon blire värre.. bad direkt o trimmet är stökigt som fan. Massa kartonger med Advance!!!!

Final Case på spellistan.. veeeeery good..

jaha.. alla som känner mej vet ju hur bra jag är på att göra det förvirrat för mej.. o andra.. men ibland kan man ha lite tur.. i oturen..
I say tack till Vicki idag förresten.. du är guld värd!!
O så säger jag sorry till Karina.. jag tappa helt att jag skulle ringa upp dej os en va klockan helt plötsligt.. ehm.. 23.48 =P
Ringer imorgon gumman!!!

nu måste jag fan sova..

jag missa provet förresten.. med två poäng!!!! djeeee.. men men.. det är bara doa it again.. jag hade ju faktiskt inte trott så mycke annat..

nuuuu sova..

gonatt alla knölpåkar!!!!


nääää en sak till.. fan va snygg jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback