*host host*

me not well..
ont i halsen o snoooorig..
men men..
nog om det..

igår va vi o hälsa på Jennie, Ante, Joar o Tova =)
Det va nice o verkligen på tiden..

idag har jag hostat mej fram på jobbet..
hade klippkatt.. eller nä.. klippmonster (läs perser)
jag är rädd för ormar o liiite rädd för stora spindlar som är inne o springre omkring.. sen är jag oxå RÄDD för perserkatter.. fy fan vilka hemska djur.. dom är inte bara fula.. dom är ren ondska oxå!!
okej då.. nån kanske nångång haft en snäll perser.. men jag är ändå rädd för dom..  o jobbar man som "kattfrisör" är det inge vidare =/
sorry alla perserägare/gillare.. men alla tycker vi olika..

*dumdidum*

ett annat tips till alla..
när man sk ut o resa kan det va bra att komma ihåg att ta med sej passet..
MOHAHA!!

*fniss*

slut på interna skämt..

hej hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback