7

FREDAG!!!!!
Ledig heeeeeeela helgen.. vilket visserligen känns mindre roligt när vissa är i Ryssland, men ledigt är ju ledigt ändå =D

Trött som fn idag då jag va tvungen att gå upp mitt i natten o käka.. vakna vid två med 2.4 i blodsocker =/ Tur att jag vaknade iaf...

Hela dagen har bestått av bad o kloklippningar.. det är ju det jag ska göra så jag klagar inte =) Ska bli kul sen när trimmet är klart o igång oxå..

Först kom två lurvbollar..

                
Pyreneerna Thelma    &        Snövit (alltså inte Louise =P)

Sen kom yrvädret

                        
Greyhounden Canny, som tillslut va någorlunda stilla..

Sen, sist och till höjden faktiskt minst kom snyggingen

                   
Bullterriern Wilson som tog torkningen med lugn =)


Min första ensamma fredagskväll på år o dar.. ska se hur det går..

Tillägg:
Stefan Stefan!!
Du har missat att det är Lillasyster som ska göra den andra verisionen av Hero.. Lillasyster!!! =D
Du har oxå missat bortfraktiningen av den brunna grävaren, som du väntat på så länge =P  Nöjd nu då?
KOM HEM!!!

            

Kommentarer
Postat av: Hasse

Brunna??

Vad betyder det?

2008-05-25 @ 12:20:03
Postat av: ag

Den har brunnit öhh

2008-05-27 @ 07:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback