5

söndag..

började dagen med att cykla, springa o sen cykla lite mer..

sen blev det slappa hela förmidagen..
sen laga matlådor..
sen åka till bror o hälsa på honom o Marcus =)
sen hämtade jag upp Lisa o hon hängde med hem o spela lite kort..


Lisa o Nhala ligger i gräset medan jag, i bakgrunden, pratar i telefonen..

sen hände två saker om aldrig hänt förrut.. den första

    
Nhala o Thea lekte!!!!!

den andra.. Nhala va försvunnen.. jag hittade henne


i Nivan!!!! =P

dax att fixa den nu, tycker hon..

senare hände iaf det bästa på hela dagen..
Stefan ringde =D

imorgon måndag.. bäst att sova...

Kommentarer
Postat av: Maria

fan vad glad jag blir av att läsa din blogg, människa! skönt att dom inte försökte mörda varandra, och najs att Nhala tar ratten i egna tassar ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback