phö..

efter klagomål på att jag skriver för lite ska jag skriva lite meeer..

idag har jag jobbat heeeelt själv, vilket jag ska göra hela veckan då min chef.. eller mina chefer, alla fyra, är på semester.

det gick great idag o det hoppas jag det gör resten av veckan oxå..

nhala o malte va med i butiken o var riktigt duktiga faktiskt.. jag är överraskad..

så boru i nrkp eller i närheten o har tråkigt nångång mellan tio o sex kan du ju komma till PP:s hund o kattkompani i skarphagen o ta en kaffe med mej *tycker*


förövrigt va vi på bio i helgen.. såg Arn..
hm.. vet inte om jag ska säga att den va bra eller inte..
den va iaf inte dålig.. den va lite lång o stolarna lite obekväma..

tack för julklappen iaf  Tommy o Nike =)
o tack mamma för Bluff som vi spelade efter bion.. gryymt roligt =D

nu äre bäst jag ger djuren mat för annars äter dom väl upp mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback