o doktorn sa..

nu har jag äääääntligen varit hos doktorn med min nästäppa..
6 månaders plåga ska nu alltså få ett slut..

iaf sa doktorn att det va konstigt att jag kunde andas överhuvudtaget då mina polyper är extremstora =P
jag sa att det kan jag knappt inte..

nu har jag iaf fått medecin som är vedervärdig, men jag antar att det får vara värt det..
om några dagar ska jag kunna sova hela natten utan snörvel o av att vakna med kruuuuttorr mun..
can't wait I say..

så nästa gång du är täppt i näsan när du är förkyld o känner att det är jobbigt, ring mej, så ska jag förklara hur jobbigt det kan vara!!!

nu måste jag sluta skriva för Malte ligger på min arm.. svårt då nämligen..

på tal om Malte.. I say:

GRATTIS MATTES MOPSMALTE PÅ TREÅRSDAGEN!!!!


liten..

blev..

image36

STOR!!!!



das va alles faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Maria

KRATTIS SNYKK-MALTE!

Postat av: ag

Grattis mormors gull!!
O mammas gull, snart kan du andas. Grattis till dej med...

2008-02-13 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback