ehum..

Im sorry för att jag är så dålig på att skriva.. men va har jag o säga.. det händer inte mycke som är värt att skriva om.. eller så händer det så mycke hela tiden att jag aldrig har tid att skriva.. det är bara välja vilken ursäkt man tycker är bäst..

I veckan va jag sjuk, på tisdagen va Maruija här o vi laga korvgryta med pomme..
speciell men gooo blandning..
I torsdags va vicki o sofie här o käka chiliconcarne med meeej.. nice som fasen... vi spelade spel o snackade massa skit..

Så här snygga ärom =)



Sen har jag jobbat o jobbat o sen har Stefan o jag varit duktiga o packat..
o snart äre fredag o då kommer KARINA!!!! =D

Men imorgon äre måndag o då är det äntligen dax att traska till doktorn o ta reda på va som är i vägen i näsan..
Nåt måste dom ju hitta I say..

nu söndagskväll.. slut slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback